Sayfalar

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Watsons İndiriminden aldıklarım

Watsons'daki indirimden hepimiz bir şeyler aldık, di mi :) Ben bu sefer kendimi sınırlayıp ihtiyaca yönelik alışveriş yaptım. Bakalım neler almışım.

Solait Bronzlaştırıcı mendiller
Zaten bronzlaşamadığımı bildiğiniz için bu mendillerin amacını da biliyorsunuz :) 2,99

Mini krem kutusu ve Sprey şişesi
Sadece krem kutusunu ruj eritme işlemi için almıştım ama 1 alana 1 bedava olduğundan yanındakini de sepete attım. İkisi birlikte 3,99


Rimmel London'ın yeni ürünü. Scandal Eyes Thick & Thin Eyeliner. Tüm Rimmel ürünlerine %50 indirim vardı. Bu da 7 liraya falan gelmiş oldu.



Bunu daha sonra bir arkdaşımla gidince aldım. Kabul ediyorum ihtiyaç değil ama hem rengi çok güzeldi hem de Kate serisinden hiç bir ürün almadığım için attım sepete. 6 lira civarı olması lazım.


Bu da Maybelline'den. Göründüğünden daha koyu bir rengi var ışıkta parlamış biraz. Bu da 5 lira gibi bir fiyata geldi.
Bu da ikisinin kolumda duruşu.

Rimmel tırnak ürünlerinde 1 alana bir kampanyası vardı. French için bu tarz renklere ihtiyacım vardı. 2.50 lira ikisi.


Watsons'a her gidişimde aldığım yumuşacık pamuklarım. En son Lilibe almıştım ama o yüzümü çok tahriş etti. Yani en çok ihtiyacım olan buydu aslında.

Siz indirimden neler kaptınız :)

2 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun, aldıklarını güle güle kullan canım. Sevgiler

    YanıtlaSil