Sayfalar

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Rimmel London Kate Ruj

Merhaba :) Öncelikle benden yorumlarınızı esirgemediğiniz için hepinize binlerce kez teşekkürler. Her bir yorumu o kadar büyük bir keyifle okuyup cevaplandırıyorum ki :)
Bugün de rengine bayıldığım bir rujdan bahsetmek istiyorum. Rimmel London'ın Kate serisinden numara 106.

Rengi görüldüğü gibi aslında. Tabii benim dudak rengim koyulaştırdı ruju.

Kolumda rengi böyle. (alttaki.)

Efekt uyguladım çünkü kameradan gerçek rengi gözükmedi. Bu gerçek renge daha yakın oldu :)

Genel yorumlarıma gelirsek öncelikle rujun dış görünüşü çok seksi. Kalıcılığı bana göre bile kötü. Sürülüşü ise ne çok iyi ne çok kötü. Ama rengi ha-ri-ka!! Rengin Türkçe karşılığı ise "çingene pembesi"olmalı bence,:) Beğendim mi evet. Tekrar alır mıyım rengi için evet.
Fiyatı 12,99. Watsons'larda bulabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Güzel durmuş, ben beğendim :) Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için de aynı zamanda:)

      Sil
  2. Güzel renk gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ve evet tam bir yaz rengi:)

      Sil
  3. çok beğendimmm, güle güle kullann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de çok beğendimm :) Ama bunu sürünce göz makyajını çok çok hafif tutmam gerekiyor sonuçta aşırı cafcaflı bir renk. Ve bu biraz canımı sıkıyor çünkü göz makyajı yapmaktan aşırı keyif alıyorum :)

      Sil