Sayfalar

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Ne izledim - Safe Haven ( Aşk Limanı )

Bugün gerçekten beğendiğim bir film izledim ve sizinle de paylaşmak istedim. 
Film daha yeni bitti. Benim favorilerimin arasına girdi. 
 Genç bir kadının yeniden aşık olma çabalarını anlatan Safe Haven, The Notebook ve Dear John gibi popüler filmlerin arkasındaki yazar Nicholas Sparks’ın romanından uyarlanmıştır. Gizemli bir genç kadın küçük bir Kuzey Carolina kasabasına gelince, birbirine bağlı insanlardan oluşan kasaba halkının içine girmek istememesi kadının geçmişine dair sorular sorulmasına neden olur. Genç kadın yavaş yavaş yeni hayatına alışmaya başlar ve iki çocuklu dul bir mağaza sahibi olan Alex ile bir ilişkiye başlama cesaretini kazanır. Ancak karanlık sırlar yeni hayatına o kadar korkunç bir şekilde girer ki fedakarlığın ne demek olduğunu bir kez daha anlamak ve aşkın gücüne güvenmek zorunda kalacaktır.
Duygusal sahneler sonlara doğru daha fazla. İlk başlarda klasik bir aşk filmi. Ama sıkıcı değil yine de. Aradaki flashbackler heyecan katmış filme daha çok. 

Sonundaki sürprizi ise ağzımı açık bıraktı. Ben çok beğendim ve bayağı da ağladım sonunda. İzlemenizi öneririm :)

2 yorum:

  1. Bu film kararsız kalıp, bir türlü izleyemediğim bir film.
    Bayram süresince bol bol vaktim olacak. Sonundaki sürpriz dedin, beni izlemeye ikna ettin. Yoksa çok duygusal diye "izlenecekler" listemde beklemeye devam edecekti.

    Film yazılarını merakla bekliyorum, bol bol yaz :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Evet benim de filmi beğenme nedenim o oldu. Tavsiye ediyorum, sürpriz konusunda şaşırma garantili ;)
    Evet izlediğim her filmi beğensem de beğenmesem de yazmayı planlıyorum. Zaten burada ki amacımız paylaşmak değil mi? Teşekkürler güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil