Sayfalar

11 Ağustos 2013 Pazar

Maybelline: Color Tattoo

Bugün size ilk olarak zaten bildiğiniz ve severek kullandığınız bir üründen bahsedeceğim. Maybelline Color Tattoo. 
Ben bu şahane şeylerle ben bir blog satışı sayesinde tanıştım. İlk "Eternal Gold" rengini almıştım. Sonra onu o kadar sevdim ki diğer renklerini de denedim.Ve metalik renkleri sevdiğim için "On and on bronze" ve "Eternal silver" renklerini aldım.
***

Önce renklere bakalım.

1. Eternal Silver

Çok güzel bir gümüş rengi. Ne fazla beyaza ne de siyaha kayıyor. Dumanlı göz makyajında kullanımı müthiş. 





2- On and on bronze

Toprak tonlarının en güzel örneği.  Sade bir makyaj için ideal. Fotoğraflarda yoğun kullandım ben. Ufak bir miktarı dağıtılınca çok doğal görünüyor.

*



3- Eternal Gold

Ve gelelim benim favorime. Altın rengi farlara bayılıyorum! Bunun kadar beğendiğim diğer bir altın ton ise theBalm Nude paletindeki "Snobby" rengi. Paletin yazısı için tık tık.

*

Farları genel olarak yorumlarsam :
 -Krem far oldukları için uygulaması çok kolay. Fırça kullanmıyorum, yüzük parmağımla uyguluyorum. Yapısı biraz katı ama parmağımın arasında ısıtınca yumuşuyor. 
-Kalıcılığı müthiş! Zaten 24 saat kalıcılık vaat ediyorlar. Gözünüze sürdüğünüzde anında kilitleniyor. Far bazı kullanmaya bile gerek kalmıyor. 
-Fiyat açısından indirimlerde çok uygun oluyorlar. Ben birini blog satışından 8 tlye aldım diğer ikisini de Gratis'in 4. yıl indiriminden 1 alana 1 bedava kampanyasıyla 16 tl'ye aldım.
- Gramaj olarak yaklaşık 4 gram far var içinde. Evladiyelik olmasa da uzun süre kullanılabilir yani.
-Benim sevmediğim tek özelliği dağıtması zor olabiliyor. Tabii bu kalıcılığı sayesinde oluyor.

***

Not: Fotoğrafları direk gün ışığıyla çektim. Flaşla değil.


***

Siz kullanıyor musunuz ? Hangi renklerini ?



4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım :) bende de pink gold rengi var ve severek kullanıyorum, yapısını çok beğeniyorum ben de, timeless black rengini de jel eyeliner niyetine kullanıyorum ve hastasıyım, kesinlikle çok kalıcı :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım sen de öyle :) aklımdaki üç renkten ikisinden bahsetmişsin :) pink gold alınacaklar listemde zaten. Timeless Black konusunda ben alırken tester yoktu ve simli çıkar diye almadım. Simli değilse düşünürüm yoksa aynı markanın jel eyeliner'ını düşünüyorum.

    YanıtlaSil