Sayfalar

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Maybelline BB Krem

Bana göre BB kremde gelinmiş son nokta olan "Maybelline Dream Fresh BB Cream"i tanıtmak istiyorum bugün.
Maybelline marka ürünleri zaten seviyorum ama bu daha bir ayrı benim için. Çogu Blogger Garnier BB kremi daha fazla beğenmiş ama ben pek anlaşamadım onunla aldıktan bir hafta sonra abimin eşine verdim. Huzursuz etti beni.
Görünümü çok şeker :) Bendeki en açık tonun yani -Fair- olanın bir koyusu olan -Light- . Fair neredeyse bembeyaz. Ekstrem derecede açık tenliler için sanırım. Light cilt tonumla çok güzel uyum sağladı.

Bileğimde göstereyim dedim. Gerçi damarlarım fazla belli değil ama yine de kapatılıcılığını göstermeye yeter derim.


Bitişi mat değil ama fazla yağlı da değil. Transparan bir pudranın ufak bir miktarıyla hemen geçer.


Ben ürünü aldığım günden beri günlük makyajımda başka ürün kullanmadım. Ruh halime göre iki farklı pudrayla kullandım. "Tamamiyle" lekesiz bir ten istediğimde Catherine Arley ile daha doğal ve çilli :) bir görünüm istediğimde ise Sexy Mama ile kullandım. 
Kapatıcılığı çok değil zaten, daha çok cilt rengini eşitliyor. Ve müthiş sağlıklı ve doğal bir görünüm veriyor.
Benim en çok sevdiğim özelliği ise verdiği ferahlık oldu. Yüzünüze sürer sürmez serin bir esinti esmiş gibi hissediyorsunuz. 
Tavsiye edebileceğim bir ürün. Zaten ben de burda uygun fiyata bulunca stokladım bir tane daha.

***

Siz bu ürünü kullandınız mı peki? Yorumlarınız neler ?

2 yorum:

  1. merhaba,müthiş sağlıklı ve doğal ve aydınlık ve canlı ve herşey fondötenlerime elim gitmez oldu. 5 aydır favorim kendisi.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de üzerinde dediği gibi 8 in 1 bir ürün. Sevgiler :)

      Sil