Sayfalar

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Kırmızı Ruj hayalim! #2

Daha önce uzun süredir hayallerimdeki kırmızı ruju bulamadığımdan burada bahsetmiştim. Şimdi de yine tam olarak olmasa da istediğime yakın bir rujdan bahsetmek istiyorum.
Rujumuz Maybelline 535 Fatal Red. Güzel yoğun bir kırmızı. Sürülüşü ayrı bir harikalık abidesi. Kesinlikle kuru değil. Aksine yağlı aslında kremsi bir yapısı var. Kalıcılık onusunda bana pek dayanmıyor ama daha önce de söylediğim gibi benim sürdüğüm rujlar pek dayanmıyor. Sizde farklılık göstereceğine eminim. 


Alttaki.
Poz verme konusunu biraz abartmışım, pardon :)

4 yorum:

  1. Dudakların harika görünüyor, kırmızı çok yakışmış!

    Ben kırmızıyı özellikle siyah boğazlı kazak ve rimel kombinasyonuyla kullanmayı seviyorum. Özellikle fazla makyajla kötü bir görüntü veren bir renk kırmızı, o yüzden dikkatli kullanmak gerek'

    YanıtlaSil
  2. Çok Teşekkür ederim :):) Ben de kırmızıya aşığım.
    Evet koyu renkle harika duruyor ama boğazlı kazak giyemiyorum :( Ben nude renkli bir far da kullanıyorum + rimel elbette. Fazla makyaja gerek yok zaten kırmızı zaten yeterince iddialı ;)
    Sevgiler ve bu düşünceli yorumun için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. wooww siyah boğazlı kazak fikrine bayıldım sayın mor rimel :D bu arada aynen, dudaklarına maşallah diyeyim, bnim de hoşuma giden bi renk ama hiç kullanamıyorum :/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler canım. Cesur bir renk ama ben her ten rengine yakıştırıyorum. Renk başlı başına harika :)

    YanıtlaSil