Sayfalar

16 Ağustos 2013 Cuma

DIY: Yüzük kutusu





Merhabalar. Geçen gün Alice'in şu yazısında görünce aklıma benim uzun zaman önce görüp yaptığım kutum geldi. Bizim ahali biraz kalabalık o yüzden ben farklı bir method kullandım. 
Yapımı inanılmaz kolay. İhtiyacınız olan sadece bir kutu ve kutuyu doldurmanıza yetecek kadar kumaş. Ve Elbette içini doldurmak için yüzüklerimiz :)



Sadece kumaşları eşit parçalara böldükten sonra katlayıp içine istifliyoruz. Tam dolu olması gerek yoksa yüzükleri dizdiğimizde içine çöküyor. Bir de kumaş kalın yapılı olmalı yoksa bayağı fazla gidiyor, tecrübeyle sabittir :)







 
İşte son görünümü. İlk yaptığımda daha az yüzüğüm vardı sonradan gelenlerle şimdi yerleştirmesi zor oluyor. Ve gördüğünüz gibi ben pek taşlı yüzük sevmiyorum. Bu tarz obje yüzükleri (nasıl adlandıracağımı bilemedim ) hoşuma gidiyor.



Umarım beğenirsiniz. Ve denerseniz sonuçları benimle paylaşın lütfen :)
Sevgilerle..


6 yorum:

  1. Kumaşla yapma fikrine ve yüzüklerine bayıldım ^_^ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yüzüklerimi ben de severek kullanıyorum :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. çok işe yarayabilir bu denemem grek en kısa zamanda.Bana da beklerim :)
    http://www.softfashionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet inanılmaz işe yarıyorlar :) Bakıyorum, teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  3. bende buna benzer birşey yaptım çok kullanışlı yüzüklerim gözümün önünde hep ohh miss :) güle güle kullan canım sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel oluyor :) Teşekkürler canım sen de :)

      Sil