Sayfalar

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bu ayki favori ürünlerim.

Bu ay neleri çok kullanmışım en çok, neleri çok sevmişim bakalım.


Normalde de solüsyon olarak Opti-Free kullanıyorum ama bunun boyutuna bayılıyorum. Benim için tam bir kurtarıcı. Dışarıda geç saatlere kadar kaldığımda özellikle.


Bu üründen zaten bolca bahsettim ama yine de söyleyeyim buna bayılıyorum. Ferahlatıcılığı en çok hoşuma giden kısmı. Evet tam bir kapatıcı değil ama dengeliyor. Zaten yüzümde alnım dışında rahatsız olduğum bir sorun yok. Çillerim var ama kendileriyle iyi anlaşıyoruz :)

Flormar True Color Tekli far. 
Etiketini söktüğüm için numarasını bilmiyorum. Ama renk olarak sade ve ten rengine yakın sadece biraz parıltılı. Ama acilen çıkmam gerektiğinde ve sade bir makyaj istediğimde çok işime yarıyor.

Fazla yoruma zaten gerek yok Tek kelimeyle vazgeçilmezim. Maybelline Color tattoo krem far. Eternal Gold.

Catherine Arley pudra. 5,5
İçeriği masum olmasa da uzun süredir tenimle tam uyum sağlayabilen tek pudra. Hem açık hem kapalı tonu olduğundan rengini ben ayarlıyorum. Biraz fazla parfümsü kokuyor ama idare diyorum yine de.

***

Balm Jovi ve Bahama Mama'dan yeterince bahsettiğimi düşünüyorum. Balm Jovi'nin aytıntılı yazısı burada.

6 yorum:

  1. Cahterine Arley ürünleri Ankara'da nerelerde satılıyor canım?Ben bir türlü bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de fazla bulamıyorum sadece pudralarını satan Keçiören civarında bir bijuteri var. Online satış da yapıyorlar düşünürsen kullanmayacağım bir %10 indirim kodum var hatta :)

    YanıtlaSil
  3. :) teşekkür ederim çok tatlısın.

    YanıtlaSil
  4. şu balmjovi beni dürtmeye başladı son zamanlarda, kullanmadığım bi sürü far paletim var daha da almak istemiyorum aslında ama :D

    YanıtlaSil
  5. Far paleti hem de makyaj paleti ve renkleri de vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil