Sayfalar

11 Ağustos 2013 Pazar

Bitenler #2

 Geçenki bitenler yazımdan beri dibini gördüğüm ürünlerimle karşınızdayım. Bir iki makyaj malzemesi bile bitirdim :)

1- Life aseton
Sürekli oje değiştiren biri olarak bolca aseton kullanıyorum haliyle.Bunu da evimin yakınındaki bir kozmetik toptancısından aldım. Asetonsuz ürünleri sevemedim ve kullanmayacağımı da biliyorum. Asetonun yerini tutmuyorlar benim için. 800 mllik boyutuyla bana 2 ay dayandı. Bundan sonra hep bu boyutlarda olanları tercih edeceğim. 

2- Arc aseton
Basmalı tasarımı ile ellerim ojeliyken kullanımı kolay. Bitse de çöpe gitmiyor çünkü şişesini üstteki asetonla doldurup kullanıcam. 

3- Markasız pudra
Niğde'ye giderken yolda pudram kırılınca ordaki küçük bir bijuteriden bulmuştum ama etiketinden neden rahatsız olduysam çıkartmışım. Yani markasını bilmiyorum. Orda yaz mevsimi olunca pek kullanmamıştım. Ankara'ya gelip sıkça kullanınca da bayıldım. Ama malesef tekrar alma şansım olmadı. Tekrar gidersem veya başka bir yerde görürsem alırım.


4- Avon colortrend fondöten
Kapatıcılığını pek iyi bulmasam da bir süre kullanmıştım. Daha sonra R&L markasınınkini alınca bunu  hiç görmedim bile. Kurumuş gitmiş kalanı da. 

5- Roxanne EDT
Hangi parfümün çakması olduğunu bilmediğim mini bir parfüm. Ben DeFacto mağazalarından ediniyorum. Ama gerçek markasını da öğrenmek için can atıyorum.

6- Kipa Islak mendil
Çok beğenerek kullandığım bir ıslak mendil. Dokusu, yumuşaklığı her şeyi dört dörtlük benim için. Kipa'ya her gittiğimde sepete 4 tane atıyorum.

7- Cottomia makyaj temizleme pedi
Kipa'dan almıştım. Pek hoşlanmadım. Göz makyajımı temizlerken yüzümü acıttı. Bir daha almam.


8- Jaxa saç bakım yağı
Yine kozmetik toptancısından aldığım bir yağ. Satıcı kadın içeriğinde bir çok yağ olduğundan bahsetmişti. Ama kokusu enfesti ! Tekrar alırım muhtemelen.

9- Avon Perceive
Kokusunu seviyorum ama yazın çekemiyorum fazla ağır geliyor. Kış mevsiminin bitiminden beri kullanmadım. Bugün çekmeceleri düzenlerken baktım ki rengi koyulaşmış. Normalde tamamen şeffaf olması gerekiyordu. Zaten dibinde az kalmış. Çöpe gidiyor malesef.

10-  Bargello EDT
Daha önceki bitenler yazımdan yorumuma ulaşabilrsiniz. (tık tık)


Yine Niğde'ye giderken parfüm almayı unutunca rastgele bir açık parfüm dükkanından almıştım. Love Time imiş adı. Neyse, şeker kokuluydu ama kalıcılığı berbattı. Bir daha zaten alamam ama almak da istemem.

11- Giaparis bronzlaştırıcı mendil
3 tane almıştım sadece bacaklarımda denedim. Ama ortaya çıkan turuncu görünümden hoşlanmadım. Bir de Solait'inkini deniyorum şu aralar o daha hafif ama cık turuncu değil istediğim.

***

Bu ay bitenler bunlar. Yorumlarınızı bekliyorum :)

4 yorum:

  1. Bir sürü ürün bitirmişsin süper ! Yenilere yer açılmış oldu böylece :) Ben de artık büyük şişelerdeki asetonlardan alacağım. Arc asetonun performansı nasıldı peki? Parmex kadar iyi çıkartıyor mu ojeleri?

    YanıtlaSil
  2. Evet çekmeceler boşaldı yenileri bekliyor :) Arc'ı Parmex'le kıyaslarsam elbette Parmex derim ama büyük boy olan Life hepsine bin basar. Ayrıca o saf aseton olmasına rağmen tırnaklarıma hiç zarar vermedi aksine beyazlatma etkisi yarattı. Elimde yarım şişe Parmex var biter bitmez Life alıcam. Fiyatı zaten harika 800 ml'i 7 TL.

    YanıtlaSil
  3. Evet ve aniden aseton bitti derdi olmuyor :)

    YanıtlaSil