Sayfalar

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Watsons ve Flormar ganimetlerim

Her ne kadar Ankara'daki Watsons'lar benim için ulaşımı kolay olmayan yerlerde olsa da bugün AnkaMall'deki Watsons'a gittim. Aklımda bir kaç bir şey vardı onları aldım.
Ecotools'u aslında E-Bay'den almak istemiştim. Ama hem cesaret edemediğimden hem de yanıma bir arkadaş bulamadığımdan burdan al ayım dedim ama kasada şaşırdım. Çünkü Temmuz ayı katalogunda 31,50 idi ama kasada 39,50 göründü. Sorun etmesem de şaşırdım..



Watsons markalı pudra ve far fırçası.



L'oreal'in L'Oréal Üç Etkili Temizleyicisini bulamadığım için bunu aldım. Bakalım nasıl çıkacak.

Cettua'dan sonra buna döndüm. Zaten hepiniz aşinasınız açıklamaya gerek yok. 


Kasada 30 Tl ve üzeri alışverişe 3.99 liraydı. 50 ml'lik minik deneme boyu tarzı.

Bunlar da Flormar standından aldıklarım.

Siyah beyaz ve kırmızı kalemler. Siyah biraz daha özel.

Kremsi bir yapısı var ve kalıcıymış. Satan kız öyle dedi. Bakalım görücez.

Arkası da dağıtmak için aplikatörlü.

Koyu kırmızı dudak kalemi. No 223

Supershine serisinin minik pırıltılı bir ojesi.



30 Temmuz 2013 Salı

Mini çekiliş öncesi.

Çekilişlerin blog olayında en çok sevdiğim şeylerden biri olduğunu itiraf etmeliyim. Ben de bir "Tanışma Çekilişi" yapmak istiyorum. Başlangıç tarihi henüz belli değil ama çekilişe 5 ürün koymayı düşünüyorum.
1- Bir Cilt Bakımı ürünü
2- Bir Göz makyajı ürünü
3 - Bir Dudak makyajı ürünü
4 - Yüz Makyajı için bir ürün
5 - Ve bir de Joker ürün

Bu ürünlerin ne olacağına henüz karar vermedim. Aklımda bir kaç fikir var ama sizlerden gelen yorumlara göre kesinleşecek.

Yanii yorumlarınızı benden esirgemeyiniz.

Sizce çekilişimde neler olsun ?

Kırmızı Ruj hayalim! #1

Benim en sevdiğim ruj rengi kırmızıdır. Dişilik kokar çünkü kırmızı ruj. Ve cilt rengim açık ve dudaklarım dolgun olduğundan çevremdeki herkes de yakıştırır bana. Tek sorunum şu ki hala hayallerimdeki kırmızı ruju bir türlü bulamadım. ona en yakın olanlardan birisi ise Rival De Loop - Berlin Ruj.
Rengi turuncuya çalan kırmızı. Her ne kadar hayallerimdeki kırmızı mavi alt bazlı olsa da şimdilik bulabildiğim en iyisi bu.

Sürülüşü kolay dudağınızı kurutmuyor. Zaten bu hem R&L hem de R&L Young rujlarının hepsi için geçerli. Kalıcılığı ise yeterli. Kalıcılık değerlendirmesinde detaya girip sizi yanıltmayayım çünkü ben sürekli dudağıını dişleyip, rahat bırakmayan biriyimdir. Bu nedenle rujlarım pek kalıcı olmaz. 
İşte böyle bir şey :)

Evet bu da benim dudağımdaki duruşu. İlk resmi esas alın çünkü diğer resimlerin konstrastları biraz yüksek çıkmış.


Ben uygulamadan önce Flormar 227 numara kalem ile dudaklarımı çerçeveledim. Renkleri zaten hemen hemen aynı. Sadece kalem bir ton koyu, olması gerektiği gibi. 


Umarım severek okursunuz.

Sizin favori kırmızı renginiz hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum :)




Rossmann alışverişim

Rossmann evime yakın olduğu için sık sık gidip bir bakınıyorum. E elimiz boş çıkmak olmaz diyerek sepete bir iki ürün atıyorum. Sonra devamı geliyor zaten. Bakalım bu sefer neler almışım.
Isana kuru şampuan
Bunu özellikle okul dönemim için aldım. Yoğun olduğum dönemlerde hele ki kışın yağlı saç tipim konusunda bana yardımcı olacağını umuyorum.

Lilibe maxi disk pamuk
Normalde Benri'nin kare pamukları hoşuma gidiyor ama stoğum bittiği için mecburen bundan aldım.

Essence - Floral Grunge Serisi 3llü Mini dudak balmı Seti
Şunların sevimliliklerine bakar mısınız ? :) yani hem bu sevimliliğiyle hem o harika mıknatıslı kutusuyla hem de 3.49 fiyatıyla nasıl almayabilirdim ki. Ve dikkatinizi çekerim ortadaki yeşil !



Essence - Twilight Breaking Dawn serisi - Pigment
Bu serinin son parçaları satılıyor sanırım. Ben de pigmentini bulunca hemen sepete attım. Rengi gerçekten güzel. Koyu gri ama içinde nasıl derler yanarlı dönerli simler var. Gözde hoş duruyor. Ben fiyatına bakmadan aldım ama fişteki fiyatını görünce de çok sevindim. Sadce 3.49

Wella Pro series - Şampuan& Saç kremi
İçeriği doğal olmasa da saçlarıma bir tek wella pro series iyi geliyor. Tabii ikisi de nem terapisi sanıyordum ama kasa yolunda değişikliğe uğramış.

Fa Sport Double Power Deodorant
Kasa da 20 TL'lik alışverişte 3 liraya geliyordu. Ben de zaten Fa deodorantları başarılı bulduğum için denemek istedim.

Fe beyazlatıcı diş pastası.
Uzun yıllardır bunu kullanırım. Bitmişti stokladım.


R&L Young 9lu far paleti
Yeni bir ürün. Renk çeşitliliği ve pırıltıları, kenarındaki çekmecesi (!) çok hoşuma gitti fiyatını da görünce hop sepete :) Sadece 5.95


Fuss Wohl - Ayak banyo tuzu
Ayak bakımımda düzenli kullandığım bir ürün.

Rival De Loop - Berlin - 34
Kırmızı ruj arayışımda bulduğum en iyi ruj. Elimdekinin dibini gördüğüm için yedekledim.
Birazdan ayrıntılı bir yazısını yazmayı düşünüyorum.


Essence uzun süre kalıcı fondöten- 02 Sand Beige
İndirimdeydi deneme amaçlı aldım. Yine sadece 3.49 (orjinal fiyatı 15 lira civarı )

Head & shoulders şampuan - Mentol ferahlığı
Yaz sıcaklarında hem şampuan hem de duş jeli olarak kullanıyorum. İnanılmaz ferahlatıcı. Kesinlikle tavsiye ederim.





Güzelleştir Beni'nin Kitap Çekilişi

Güzelleştir Beni: Blogger Kitapları Hediye Çekillişim # 1: Çok severek okuduğum blogger kitaplarımı çekilişle vermeye başlıyorum. Kimler var? Pucca, Apaçi Masalı, Erkek Dedikodusu ekibi, Pink ...

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Makyaj Çantamda Ne var ? #1

Evet bugün sizlerle bu haftaki makyaj çantamda neler var onları paylaşıcam.
Fotoğrafları gün ışığını kaçırdıktan sonra çektiğim için kaliteli değiller ama daha net olanlarıyla değiştiririm büyük ihtimalle.
Ürünler

  1. Maybelline - Dream Fresh BB Krem
  2. The Balm - Time Balm kapatıcı
  3. Rimmel - Hide The Blemish Kapatıcı
  4. R&L Fondöten
  5. The Balm - Sexy Mama transparan pudra
  6. The Balm - Bahama Mama Bronzlaştırıcı
  7. Essence - I love Stage göz farı bazı
  8. Maybelline - Color Tattoo krem göz farı
  9. Maybelline - Rocket Volume maskara
  10. Essence 2 in 1 eyeliner kalemi
  11. R&L Young Ruj
  12. For Your Beauty - Allık fırçası





Evet son zamanlarda her makyajımda kullandığım BB kremim. Daha önce Garnier'de kullanmıştım ama bu ona göre daha doğal ve ferahlatıcı. Sıcaklarda elim pek fondötene gitmediğinden makyaj çantamın yeni vazgeçilmezi.


 Kendisiyle yeni tanıştık ama bayağı iyi anlaştık. The  Balm markasından Time Balm kapatıcı. Dediğim gibi fondöten kullanmadığım için lekeler konusunda yardımcıya ihtiaç duyuyorum. Bu yüzden Time Balm kapatıcılık konusundaki ustalığını konuşturuyor.


Bunu Makyaja Yeni Başlayan Kız'ın satış blogundan almıştım. Yüzümde aniden rahatsız olduğum bir kızarıklık falan olursa imdadıma yetişiyor. Kapatıcılığı çok iyi. Kesinlikle tavsiye ederim. Bendeki rengi 003 Soft Honey.


Bu da yine makyaj çantamın acil durum ürünlerinden biri. Bir kaç ay önce Rossmann'dan almıştım. Minicik fiyatıyla kocaman işler başarıyor. Hele ki kendisini güzel bir pudrayla bütünlerseniz kapatıcılık konusunda harikalar yaratıyor. Ama pudra şart değil çünkü zaten mat bir yapısı var. Bendeki en açık tonu.


Sexy Mama'yı Sadece BB kremle kullanıyorum. Hafif yapısıyla zaten kapatıcılık değil matlaştırma ve sabitleme konusunda iyi. 
Tavsiyelere uyup aldım iyi ki almışım. Aniden elmacık kemiklerim oluverdi! Aynı şekilde ben de tavsiye ediyorum. Kontür konusunda benim favorim.

Her ne kadar Color Tattoo baza ihtiyaç duymasa da yine de makyaj çantamdan eksik olmuyor.
Bunu da yine aynı blog satışından almıştım. Ve aldığıma daha fazla memnun olmazdım. Kremsi yapısıyla, kalıcılığıyla,rengiyle kendine hayran bıraktı. Daha sonra da zaten gidip bir kaç renk daha aldım. Tüm seriyi eve toplıycam :)

Rimel olarak The Falsies'i her ne kadar sevsem de sadece evdeyken kullanabiliyorum onu. Çünkü kirpiklerimi biraz birbirine yapıştırıyor ve düzeltilmesi gerekiyor. Ama Rocket Volume Fırçası sayesinde hem dolgunlaştırıyor hem de tek tek ayırıyor.
Jel eyeliner olmadan da kullandığım için sevdiğim bir ürün.Evet tam bir çizgi yaratmıyor ama dağıtılmış bir görüntü yaratıyor ki bu benim için bir +.

Yine R&L Young ürünü. Ben bu markanın rujlarını çok seviyorum! Ve herkese gözüm kapalı tavsiye edebilirim. Zaten renkleri harika sürülüşleri kolay ve benim gibi dudağını rahat bırakmayan birine bile bir kaç saat dayanabiliyorlar. Bendeki rengi Glittery. Göründüğü gibi koyu değil sadece hafif bir pembe rengi veriyor. Ama benim sevdiğim yanı içindeki minik simler. dudağa çok hoş bir ışıltı veriyor. 
Rossmann'dan aldığım bir fırça. Bahama Mama konusunda en iyi performansı bununla aldım. Hem allık bununla fazla tozutmuyor hem de açısı ve yapısı sayesinde fazla koyu durmuyor yüzümde ve rahatça istediğim bölgeyi kontüleyebiliyorum.

Umarım beğenirsiniz.





Şebnem'in çekilişi

��Sebnem's Blog��Alışveriş,makyaj,moda ve dahası....: Yeni Bir Çekilişin Zamanı Geldi:) O.P.I., KİKO, Sl...: Merhaba, Bugün yepyeni bir çekilişle karşınızdayım:) Beni okumaya değer bulan herkese önce teşekkür etmek istiyorum,  ve hemen çekilişi...

27 Temmuz 2013 Cumartesi

333

333 <3

Kozmetik Hikayeleri''nin çekilişi

KOZMETİK HİKAYELERİ: Çekiliş Zamanı :)) #3#
 3. çekilişime hoşgeldiniz :) Beni takip eden yazdıklarıma değer veren herkese çok teşekkür ediyorum. Aslında bloğu açtığım gün hiç bu ka...

Oreo Seven Kız'ın çekilişi

OREO SEVEN KIZ: BÜYÜK YAZ ÇEKİLİŞİM: BERSHKA YENİ SEZON ÇANTA+Biod...: Merhaba arkadaşlar nihayet büyük yaz çekilişimi yapıyorum. Lafı fazla uzatmayacağım; hemen hediyeleri göstermek istiyorum.

Nude Far Paleti

Hazır bilgisayar başına oturmuşken Nude paletinin de yazısını hazırlayayım dedim. Gerçi Balm Jovi sağ olsun pek fazla kullanamadım ama. Yine de sevdim.
Kapağı bu şekilde. Sade, nude tarzda döşenmiş bir ev süslüyor kapağımızı.

 Arka kapağında da farların ve far fırçasının ön tanıtımı var.

İşte farlarımız. Renkleri adından da anlaşıldığı üzre  "nude" yani ten rengi tonlarında. Ben en çok Snobby, Stand-offish ve Seductive'i sevdim. Ama diğerlerini de özellikle Sultry'i lens kullanmadığım zamanlarda kullanmayı düşünüyorum.


Swatchlar

 Açık tonları çekmek biraz zor oldu o yüzden flaş kullandım ve yakından çektim. Sonuç fena değil :)

A bir de minik fırçası var tabi. Ben her iki tarafını da çok sevdim. Üst kısmı taban uygulamada çok iyi. Alt kısmı ise gölge uygulamada iyi. Hatta Eyeliner fırçası olarak bile kullanılabilir ;)